Business Online CRM

Kundehåndtering

Vi hjelper deg å samle og strukturere informasjon og korrespondanse om kunder, samarbeidspartnere og leverandører. Få et oversiktlig bilde av nøkkelinformasjon og muligheten til å standardisere egne salgsprosesser for økt effektivitet.

Små- og mellomstore bedrifter velger Business Online

Gjør salgsprosessen mer strømlinjeformet

Ta kontroll på salgsprosessen med digitale sjekklister for de ulike fasene av salgsprosessen. Sikre at enhver salgsmulighet til fulgt opp innen rimelig tid. Bruk mindre tid på å lete i innboksen og mer tid på å lukke avtaler. 

Fordeler med å bruke sjekkliste til salgsprosessen:

Full oversikt på relasjonene

Business Online lar deg samle informasjon om alle interne og eksterne relasjoner, inkludert kunder, samarbeidspartnere, konkurrenter, leverandører og prospekter. Enhver relasjon får sitt eget arbeidsrom hvor du enkelt kan se og lagre viktig informasjon.

Fordelene med å bruke Business Online CRM:

God oversikt med visuelle salgsrapporter

Øk salget og kundelojaliteten ved å ta mer datadrevne beslutninger. Med Business Online CRM får dere muligheten til å overvåke, forbedre og analysere alle aspektene av kundereisen, fra første interaksjon til kontraktsignering. For de av dere som har Power BI-lisens, får dere med Business Online CRM dashbord som er klar til bruk allerede fra første dag.

Fordelene med å bruke Power BI dashbord:

Populære ekstrafunksjoner

Flytt eposter og dokumenter direkte fra innboksen og inn i Business Online. Ingen mellomlagring nødvendig.

Les mer om Outlook Integrator

Perfekt for bedrifter som er underlagt Åpenhetsloven! Gjør periodiske vurderinger av leverandørene.

Les mer om Leverandørevaluering

Effektiviser utformingen og utsendelsen av tilbud til kunde med Produkt modul integrert i Business Online CRM.

Les mer om Tilbudsbygger

Oppfølging av leverandører

Få egne arbeidsrom for leverandørene hvor du kan samle og strukturere viktig informasjon knyttet til de ulike leverandørene og samarbeidspartnerne. Sett en predefinert prosess for leverandørevaluering, slik at du kan være sikker på at alle leverandører har gjennomgått en kvalitetssikker evaluering.

Full oversikt over leverandørene:

Kontroll på kontraktene

Få tilgangsstyrte arbeidsrom for kontraktene. Knytt sammen kontrakter med de ulike kundene, leverandørene og samarbeidspartnerne. Få et predefinert dokumentbibliotek som gir deg full oversikt over gjeldende og utgåtte kontrakter.

Håndtering av kontrakter i Business Online CRM:
Få bedre oversikt og automatiser salgsprosessen med Business Online

Ofte stilte spørsmål

CRM står for Customer Relationship Management, eller kunderelasjonshåndtering på norsk. Et CRM-system kan være et kraftig verktøy i arbeidshverdagen som hjelper bedriften å vokse ved å blant annet eliminere friksjon; gi bedre samarbeid på tvers av avdelinger og lokasjoner, samt holde styr på kontaktinformasjon.

Et CRM system gjør det enklere å skape en god kundereise, fordi det legger til rette for en tilpasset oppfølging av kunden slik at kundene dine kan føle seg enda mer ivaretatt. 

Det finnes mange gode grunner til å bruke et CRM-system, her er noen av de: 

  • Standardisere håndtering av salgsmuligheter – Det kan være tidkrevende å håndtere mange salgsmuligheter, det å huske å følge opp alle kan være en stor oppgave i seg selv. Et CRM-system kan hjelpe dere å automatisere oppfølgingsprosessen av nye salgsmuligheter. På denne måten kan systemet minne selgerne på når de bør ta kontakt med prospekter igjen, holde oversikten over hva som har blitt gjort og få et fullstendig bilde over kundereisen til hver eneste salgsmulighet. 
  • Verdifulle analyser – Et CRM-system vil ikke bare samle inn kundedata, det vil også kunne analysere dataen og gi deg innsikt i hvor salgsteamet kan forbedre og optimalisere prosessene sine. 
  • Bedre oppfølging av kunder – Gjennom hele kundeforholdet samler det seg opp mye informasjon, gjerne fra ulike parter i bedriften. Et CRM-system gjør at dere kan samle ulik informasjon om kunden på én plass, slik at det vil være lett tilgjengelig for de ansatte som trenger det. På denne måten kan dere også yte enda bedre kundeservice. 

Et godt CRM-system vil gi dere bedre innsikt i salgspipeline, det vil kunne samle alle salgsmuligheter på én plass og kunne gi alle i salgsteamet en god oversikt over nøkkelinformasjon om enhver salgsmulighet. Det bør kunne gi salgsteamet verktøyene de trenger for å få kontrakten.

Et CRM-system vil hjelpe bedriften å få et overblikk og administrere hvert eneste steg av salgsprosessen, håndtere kundedata og kommunikasjon på én og samme plass. Det er eksempelvis mulig å integrere CRM-system med innboksen din, slik at dere kan samle viktig kundeinformasjon og korrespondanse på én plass. På denne måten vil alle i  teamet alltid være oppdatert på siste nytt rundt korrespondanse med kunden. 

Ta kontakt med oss i dag

Kraftig alene, enda bedre sammen

Hver modul er knyttet sammen i den samme underliggende prosjektplattformen i Business Online. Selv om modulene er kraftige alene, skjer den virkelige magien når du bruker dem samlet.

Prosjektstyringssystem som hjelper deg med å håndtere flere prosjekter på samme tid. Få bedre oversikt i prosjektene, øk effektiviteten og styrk det interne samarbeidet.

KHMS

Registrering og håndtering av avvik og andre rapporterte saker. Gjør dokumentstyringen i denne modulen. Hent inn data om avvik og risikoer i bedriftene fra de andre modulene.

Denne modulen lar deg samle informasjon og dokumentasjon om hver enkelt ansatt i tilgangsstyrte arbeidsrom. Få påminnelse når det er tid for neste medarbeidersamtale.