Business Online ekstrafunksjon
Tilbudsbygger
Effektiviser måten dere utformer tilbud på. Lagre alle detaljer rundt produktene, inkludert produksjonskostnader, innhold og salgspriser, slik at du enkelt kan finne og bruke denne informasjonen når du trenger den.
Klargjør tilbud til kunde
Opprett et arbeidsrom i Business Online CRM eller Prosjekt og få tilgang på en tilbudskalkulator. Denne lar deg enkelt legge til de produktene kunden ønsker, legge inn gyldighet for tilbudet og sende det på godkjenning.
Arbeidsrom for utforming av tilbud til en kunde
Få en oversikt over tilbud gitt til kunde
Send tilbud, ordrebekreftelse, utform anbud eller fakturagrunnlag. Alt som jobbes med eller er sendt til kunde samles på én plass. Business Online kan også enkelt integreres med ditt regnskapssystem.
Listevisning av ulike tilbud som er utformet til kunde
Administrer produkter og betingelser
Med Tilbudsbygger får du en helt egen modul for administrering av produktene dine, utforming av produktpakker og tilbudsmaler. Du kan også justere standardinnstillingene for gyldighet på tilbud, valuta og andre betingelser.
Forsiden til Tilbudsbygger sin administrasjonsside
Arbeidsrom til produktene
Med arbeidsrom til bedriftens produkter og tjenester kan du få en mer strukturert utvikling. Få oversikt over historikken til de enkelte produktene og tjenestene, hvilke materialer, leverandører og lignende som er brukt, samt en egen mappestruktur for aktuell dokumentasjon.
Listevisning av bedriftens produkter
Få orden i skysakene☁️
I Business Online er alle moduler knyttet sammen i den samme underliggende prosjektplattformen. Selv om hver modul er kraftig alene, skjer den virkelige magien når du bruker dem samlet. Slik får du orden i skysakene!
Prosjektstyringssystem som hjelper deg med å håndtere flere prosjekter på samme tid. Få bedre oversikt i prosjektene.
KHMS
Registrering og håndtering av avvik og andre rapporterte saker. Gjør dokumentstyringen i denne modulen.
Fleksibelt system for håndtering av salgsprosesser, kunder, kontrakter og leverandører.
Samle informasjon og dokumentasjon om hver enkelt ansatt i tilgangsstyrte arbeidsrom.