Business Online ekstrafunksjon
Outlook integrator
VÅR MEST POPULÆRE EKSTRAFUNKSJON! Få en sømløs integrasjon mellom epostene i Outlook og Business Online. Med denne funksjonen kan du enkelt dele og organisere e-poster tilknyttet ulike prosjekter eller kunder, og sørge for at alle har tilgang på viktig kommunikasjon.
Send epost og vedlegg inn til Business Online
Send e-poster fra innboksen direkte til den aktuelle prosjektet, kunden eller mappen i Business Online. Få en egen innboks i arbeidsrommene, slik at all dialog samles på én plass. Vedlegg kan sendes direkte fra din innboks og lagres i det aktuelle arbeidsrommet.
Legge inn vedlegg fra epost direkte til prosjektmappen i Business Online
Hent dokumenter ut fra Business Online
Unngå tidkrevende mellomlagring og hent ut siste oppdaterte versjon av dokumentet direkte fra arbeidsrommet i Business Online til eposten i Outlook.
Dokumenter som hentes fra Business Online til epost legges som vedlegg
Hent inn aktuelle kontakter
Har en ny person kommet på banen i prosjektet? Legg til den nye kontaktpersonen som en ekstern kontakt i det aktuelle prosjektet, helt uten å forlate innboksen din i Outlook.
Lagre nye kontakter fra eposttråd til arbeidsrom i Business Online
Få orden i skysakene☁️
I Business Online er alle moduler knyttet sammen i den samme underliggende prosjektplattformen. Selv om hver modul er kraftig alene, skjer den virkelige magien når du bruker dem samlet. Slik får du orden i skysakene!
Prosjektstyringssystem som hjelper deg med å håndtere flere prosjekter på samme tid. Få bedre oversikt i prosjektene.
KHMS
Registrering og håndtering av avvik og andre rapporterte saker. Gjør dokumentstyringen i denne modulen.
Fleksibelt system for håndtering av salgsprosesser, kunder, kontrakter og leverandører.
Samle informasjon og dokumentasjon om hver enkelt ansatt i tilgangsstyrte arbeidsrom.