Business Online ekstrafunksjoner

Leverandørevaluering

Integrert i din CRM-modul, gir Business Online nå muligheten for periodiske vurderinger av dine leverandører. Resultatetet er en overordnet poengsum. Denne funksjonen er et perfekt supplement til aktsomhetsvurderinger dersom din bedrift er underlagt Åpenhetsloven.

Et supplement til aktsomhetsvurdering

Dersom din bedrift er underlagt Åpenhetsloven, er aktsomhetsvurdering av leverandørene en essensiell del av arbeidet. Med Leverandørevaluering i Business Online, får dere en sentral oversikt over evalueringene som er gjort for hver enkelt leverandør. 

Listevisning over leverandører med godkjenning og leveandørscore

Er din virksomhet underlagt Åpenhetsloven? I vår artikkel om Åpenhetsloven kan du lese mer om hovedpunktene i loven og hvordan dere kan implementere dette i arbeidshverdagen.

Utfør periodiske evalueringer

I Business Online har hver leverandør et eget arbeidsrom hvor all informasjon knyttet til den enkelte leverandør er samlet. Med Leverandørevaluering kan du også samle alle periodiske evalueringer av leverandøren på én og samme plass.

Arbeidsrom til en leverandør med funksjon for leverandørevaluering i sidemeny

Ønsker du å se enda mer av Business Online og våre ekstrafunksjoner?

Et standardisert evalueringsskjema

Det samme evalueringsskjemaet brukes på tvers av alle leverandører dere har registrer i Business Online. Hvordan hver leverandør skal rangeres på skalaen er det dere selv som setter standarden for, både enkelt og fleksibelt.

Evalueringsskjema for leverandør

Få orden i skysakene☁️

I Business Online er alle moduler knyttet sammen i den samme underliggende prosjektplattformen. Selv om hver modul er kraftig alene, skjer den virkelige magien når du bruker dem samlet. Slik får du orden i skysakene!

Prosjektstyringssystem som hjelper deg med å håndtere flere prosjekter på samme tid. Få bedre oversikt i prosjektene.

KHMS

Registrering og håndtering av avvik og andre rapporterte saker. Gjør dokumentstyringen i denne modulen.

CRM

Fleksibelt system for håndtering av salgsprosesser, kunder, kontrakter og leverandører. 

Samle informasjon og dokumentasjon om hver enkelt ansatt i tilgangsstyrte arbeidsrom.