Vi hjelper dere å lykkes
Med individuell veiledning, fastpris, oppbygging av intern ekspertise og et skreddersydd implementeringsløp, blir vi din samarbeidspartner på reisen mot en vellykket implementering. Gjennom en strukturert tilnærming, regelmessig oppfølging og støtte, sikrer vi en effektiv og sømløs overgang til Business Online.
Personlig veiledning for sømløs implementering
Når du starter implementeringsprosessen med Business Online, kan du være trygg på at du ikke er alene. Som kunde får du en egen dedikert prosjektleder som vil fungere som din støttespiller og veileder gjennom hvert trinn av implementeringsprosessen.
Prosjektlederen blir din faste kontaktperson, som har som hovedoppgave å sørge for en sømløs implementering, skreddersydd for å møte dine behov i prosessen.
Forutsigbarhet og fleksibilitet
Vi gir deg forutsigbarhet ved å tilby fastpris på implementeringen av Business Online. Prosjektlederen setter opp ukentlige møter for opplæring med mulighet for ekstra opplæring ved behov inkludert i prisen, slik at du skal føle deg trygg på å ta i bruk systemet etter at implementeringsperioden er over.
Lær opp interne eksperter
For å sikre langvarig og effektiv bruk av Business Online, fokuserer vi på å lære opp et dedikert superbruker team hos dere. Ved å bruke «teach the teacher» metoden, blir superbrukerne deres egne interne eksperter på Business Online. Dette bidrar til en bedre forståelse og økt eierskap til systemet på tvers av bedriften.
Tilpasset implementeringsløp
For å sikre at implementeringen av Business Online møter dine behov, tilpasser vi implementeringsløpet spesielt for deg. Vi tar hensyn til de spesifikke behovene dere har i akkurat din bedrift, slik at vi får på plass de funksjonene som haster mest først.
Kontinuerlig støtte og oppfølging
Etter implementeringsløpet er fullført, fortsetter vi vår støtte gjennom månedlige oppfølgingsmøter for å sikre at dere kommer godt i gang med Business Online. Her får du muligheten til å stille spørsmål eller få en ekstra gjennomgang av funksjoner.
Alle våre kunder får også tilgang til en digital brukermanual, hvor du kan se videoer eller få en detaljert forklaring på all funksjonalitet i Business Online.
Få orden i skysakene☁️
I Business Online er alle moduler knyttet sammen i den samme underliggende prosjektplattformen. Selv om hver modul er kraftig alene, skjer den virkelige magien når du bruker dem samlet. Slik får du orden i skysakene!
Prosjektstyringssystem som hjelper deg med å håndtere flere prosjekter på samme tid. Få bedre oversikt i prosjektene.
KHMS
Registrering og håndtering av avvik og andre rapporterte saker. Gjør dokumentstyringen i denne modulen.
Fleksibelt system for håndtering av salgsprosesser, kunder, kontrakter og leverandører.
Samle informasjon og dokumentasjon om hver enkelt ansatt i tilgangsstyrte arbeidsrom.