Få orden i skysakene☁️
1. Bygg grunnmuren for vekst og kontroll
Enten dere har fem eller fem hundre ansatte, vil dere lykkes bedre med klare prosesser, ryddige dokumenter og smarte systemer. Business Online gir dere verktøyene for vekst, kontroll og effektivitet, fra første idé til ferdig leveranse.
2. Enkel implementering gir raskt verdi
Vi vet at dere allerede har mye å gjøre. Derfor tar vi ansvar for å gjøre implementeringen så enkel og effektiv som mulig, slik at dere raskt kommer i gang uten å måtte sette alt annet på pause.
3. Alt samlet på ett sted – for alle
Business Online samler prosesser, dokumenter, prosjekter og kunder i én plattform. Strukturert, sikkert og tilgjengelig for alle. Selv om modulene fungerer godt alene, skjer den virkelige magien når du bruker dem samlet.
Optimaliser produktiviteten og reduser unødvendig tidsbruk på koordinering og statusmøter. Få arbeidsrom som gir alle prosjektdeltakerne enkel tilgang til oppdatert informasjon om prosjektets status og fremdrift.
Hovedfunksjoner
- Logg for prosjektaktiviteter
- Fremdriftsplan i Gantt-visning
- Avviksregistrering
- Kvalitetssjekkliste
- Risikovurdering
- Bowtie-analyse
- Microsoft Teams-integrasjon
- Og mange flere funksjoner ...
Enkeltstående kvalitetssystemer gjør det vanskeligere å etterleve ulike prosesser og prosedyrer i arbeidshverdagen. Med Business Online sitt unike kvalitetssystem kan du sømløst knytte kvalitetsarbeidet inn i alle ledd av bedriften.
Hovedfunksjoner
- Rapportering av saker
- Avvikshåndtering
- Eget arbeidsområde for dokumenter
- Dokumentbibliotek for styrende dokumenter
- Få oversikt over selskapets overordnede risiko
- Visualisering av Business Process Management (BPM)
- Power BI dashbord for KHMS
- Og mange flere funksjoner ...
Samle og strukturer informasjon og dialog med ulike kunder, samarbeidspartnere og leverandører. Få et oversiktlig bilde av nøkkelinformasjon og muligheten til å standardisere egne salgsprosesser for økt effektivitet.
Hovedfunksjoner
- Sjekkliste for salgsprosess
- Power BI salgsrapporter
- Prospekthåndtering
- Leverandørgodkjenning
- Avviksregistrering
- Kontraktshåndtering
- Leverandøroppfølging
- Og mange flere funksjoner ...
Få kontroll over det administrative personalarbeidet, slik at du som leder eller HR-ansvarlig kan effektivisere interne rutiner og prosesser. Få en trygg lagringsplass for sensitive dokumenter og informasjon knyttet til ansatte.
Hovedfunksjoner
- Personalliste
- Sjekkliste for ansattes livssyklus
- Påminnelser om bursdager og jubileum
- Dokumentbibliotek delt med ansatt
- Power BI dashbord for HR
- Ressursplanlegger
- Microsoft Planner-integrasjon
- Og mange flere funksjoner ...
Fordelene du får med Business Online
- Alt samlet på ett sted
- Mindre personavhengighet
- Enklere onboarding av nyansatte
- Større for ISO-sertifisering og revisjoner
- Fleksibiliteten til å skreddersy prosesser selv
- Ingen flere mappestrukturer som skaper rot
- Tilgang til alt på mobil og PC, uansett hvor du jobber
Slik hjelper vi deg å lykkes
Gjennom en strukturert tilnærming, regelmessig oppfølging og støtte, sikrer vi en effektiv og sømløs overgang til Business Online.
- Tett samarbeid fra oppstarten
- Rådgivning basert på deres mål og bransje
- Vi hjelper dere å utvikle systemet videre
Små og store bedrifter velger Business Online
Ta kontakt med oss i dag
Book en uforpliktende demo i dag, og se hvordan Business Online kan forenkle og styrke arbeidsdagen deres.