Sikre kvalitet i hvert steg

En kvalitetskontrollplan, eller QCP, gjør det enkelt å sikre at alle oppgaver gjennomføres riktig, hver gang.

Sjekklisten som sikrer kvalitet

Unngå kostbare feil, misforståelser og manglende kontroll. Skreddersy dine egne kvalitetskontrollplaner (QCP) fra Business Online, og sørg for at du og teamet ditt leverer etter kundens forventninger, hver eneste gang.

Få en kort introduksjon til QCP👇

Få en introduksjon til QCP

OBS! Ser du demo på mobil, snu mobilen horisontalt for større bilde.

Hvorfor bruke QCPer?

Våre moduler

I Business Online er alle moduler knyttet sammen i den samme underliggende plattformen i Microsoft 365. Selv om hver modul er kraftig alene, skjer den virkelige magien når du bruker dem samlet. Slik får du orden i skysakene!

Registrering og håndtering av avvik og andre rapporterte saker. Gjør dokumentstyringen i denne modulen.

Prosjektstyringssystem som hjelper deg med å håndtere flere prosjekter på samme tid. Få bedre oversikt i prosjektene.

CRM

Fleksibelt system for håndtering av salgsprosesser, kunder, kontrakter og leverandører. 

Samle informasjon og dokumentasjon om hver enkelt ansatt i tilgangsstyrte arbeidsrom.

Ofte stilte spørsmål

En vanlig sjekkliste brukes gjerne til å holde oversikt over oppgaver eller gjøremål, mens en kvalitetskontrollplan er spesielt designet for å sikre og dokumentere at arbeidet oppfyller spesifikke kvalitetsstandarder.

En kvalitetskontrollplan gir dokumentasjon på hva som er utført, av hvem, og når – noe som gjør det lettere å identifisere forbedringsområder, unngå feil og sikre overholdelse av standarder som ISO 9001.

Alle virksomheter som leverer produkter eller tjenester med krav til høy kvalitet, dokumentasjon, og sporbarhet, vil ha stor nytte av kvalitetskontrollplan eller QCPer. Dette inkluderer spesielt bedrifter innen industri, produksjon, bygg og anlegg, olje- og gass, og tjenestebaserte selskaper.

Kort sagt: alle som ønsker kontroll, færre feil og fornøyde kunder.

Ja. QCP-funksjonaliteten i Business Online gjør sporbarhet til en lek ettersom alt dokumenteres hver eneste gang en prosess med en egen QCP eller kvalitetskontrollplan gjennomføres.

Noe som er egnet for både interne og eksterne revisjoner. Dette gjør det enkelt å spore hva som har blitt gjort tidliere, dokumentere kvalitetsprosesser, forbedringer og tiltak, noe som sparer tid ved kontroll og revisjoner.

QCP bidrar direkte til økt kundetilfredshet ved å sikre at hver leveranse oppfyller kundens forventninger og krav. Når du bruker kvalitetskontrollplan/QCP for de gjentakende arbeidsprosessene dine, minsker risikoen for feil, avvik og ufullstendige leveranser – noe som sikrer en bedre kundeopplevelse, lojalitet og økt langsiktig vekst.

Få orden i skysakene☁️